2014. szeptember 24., szerda

"Miramis" karkötő és fülbevaló

Azt hiszem, ez az a színkombináció, amit vagy nagyon szeret, vagy ki nem állhat az ember lánya és lehet, hogy rosszul gondolom, de talán a többség az utóbbiba tartozik. Mondanom sem kell, hogy én mindkét színt imádom, a kettő együtt pedig egyenesen a szívem csücske, olyan jó ránézni! :) 
Igaz, egész mást szerettem volna fűzni, de elfelejtettem venni színben hozzá illő superduot, így szabadon kellett szárnyalni a fantáziámnak, nem is bonyolítottam túl. A szett a "Miramis" nevet kapta, mert ahogy mentettem el a képeket, a piramis szó helyett folyton miramist gépeltem. 
S hogy némi csavar is legyen a sikerélmény után, képzeljétek, mikor már rárögzítettem a kapcsot a karkötő mindkét végére, akkor láttam, hogy hibás az egyik kapocsvég, alig tartja valami a kapcsot, használhatatlan az a fele! A gutaütés közelében jártam, dühömben levágtam az imént rögzített részt, és most azon gondolkodom, rakjak egy T-kapocs pálcát oda, vagy türelmesen várjam meg, míg újat tudok vásárolni! Hmmm....







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése