2014. szeptember 30., kedd

A legújabb "Pillamis" medál és a minta! :)

Történt egyszer, hogy valaki kedvesen megkérdezte, mi a tervem, fogok a "Pillamis" medálról mintát készíteni? A kérdés nagyon meglepett, hiszen nem gondoltam volna, hogy másnak is tetszene annyira a minta, hogy szívesen megfűzné, másrészt mintát rajzolni sem tudok, de... annyira jó ötletnek tartottam, hogy hirtelen nekifutásból,  a maradék gyöngyöket összeguberálva nekiveselkedtem. Nem, nem, azért rajzolni nem álltam neki, de a jól bevált fényképezőgép most is kisegített! Nem mondom, hogy nem volt kihívás, lett is egy- két homályosabb fotó és a képek szövegezése sem könnyű, hogy mások is megértsék, de mintát készítettem, ami talán mások számára is használható. Ha valami nagyon nem egyértelmű, azért sikítsatok! :)
Azon már annyira nem is csodálkoztam, hogy a kimaradt gyöngyökből is tetszetős darab készült, hiszen mindig a "szükségdolgok" hozzák a legjobb eredményt?!
Elsőként a kész művet mutatom, aztán jöhet a minta is! :) Kíváncsian várom a véleményeteket, egy kis biztatás igazán jól esne! :)




"Pillamis" minta :) Szeretettel Mindenkinek! :)

(A pillangógyöngy méretét javítottam! )





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése