2014. december 6., szombat

Egy kis "napsugár" a télben :)

A múltkorában nem tudtam ellenállni a boltban ezeknek a gyönyörű sziromgyöngyöknek, így hát vettem belőlük egy medálra valót. Nemrégiben ezekből a sziromgyöngyökből készítettem egy "Bíbolát", s olyan igazi melegséget, napsütést sugárzó lett, kicsit más, mint a többi! :) Szívet melengető...

  A közepében egy csillogó barna ásvány van, de a nevét elfelejtettem! :) A színei jobban összeolvadnak a valóságban, de a fényképezőgép egy kicsit élesebben mutatja.     

                        

2 megjegyzés:

  1. Csodálatos ez a margaréta! Érdekes , és mutatós ez a színpárosítás. Nekem nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen Memo! A valóságban sokkal szebb, nem lehet ennyire élesen látni a színkülönbséget a piros és a borostyán között, igazán szépen kiegészítik egymást.

    VálaszTörlés