2014. december 3., szerda

Az első pip gyöngyös próbálkozás, és miegymás - "Bíbola" és "Esthajnal" medál

Az elmúlt napok terméseit mutatom "gyorsan", remélem majd nem hagyok ki semmit a sorból. Annyi ötletem és olyan sok megfűzendőm van, hogy szinte most sajnálom az időt az írásra, a fotózásra, ugyanakkor szeretném megmutatni, miket készítettem az utóbbi napokban, mert ugye úgy az igazi, ha nem csak a dobozomban lapulnak, hanem más is láthatja.

Elsőként ezt a parányi kis szettet mutatom, az első pip gyöngyös próbálkozásom eredménye. A medált képről fűztem (evigyöngyei), a fülbevalót pedig a medál közepéből kiindulva igyekeztem összehozni hozzá, szerintem sikerült is, amit elterveztem! :) Nagyon kis helyes, lógicás füli lett belőle, így szettben pedig olyan kis finom az egész! 



Másodikként ezt a "Bíbolát" hoztam, fekete-fehér-ezüst variáció, kifejezetten olyan színekben, amit valaki nagyon kedvel, ugyanis ajándékba készült. Nagyon-nagyon igyekeztem, így olyan boldog lennék, ha siker koronázná a művemet, amikor meglátja! :) 

 




Ez az utolsó pedig, az "Esthajnal" medálom megérdemli, hogy mégegyszer mutassam, mert valamikor régen már készült róla kép, de... most új zsinórt kapott, másrészt újra fotóztam, hogy a szépségét jobban kiadja majd a kép. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése