2016. február 22., hétfő

Csillagvirág :)

Peyote technikával szerettem volna fűzni... Patrick Duggan: Anahata Star medálját vettem alapul, csakhogy nem akart sehogy sem összejönni. Majdnem ollót kapott...aztán aludtam egy éjszakát rá, és másnap nekikezdve már más megvilágításba került az egész! Addig-addig forgattam a kezembe, addig-addig gondolkodtam rajta, mígnem szépen sorban megszületett a forma és a színek között is az összhang.
Aztán fotózáskor, mikor szépen sütött a nap, észrevettem, hogy egy szem apró gyöngy kimaradt- pedig olyan jó képek lettek volna! Azóta a hiányzó szemet pótoltam, új fotók is készültek, csak a csillogás nem olyan, mint az először készült képeken!
A medálkámat nézve két minta is keveredik benne: Patrick Duggan mintája, és Tóth Nóra peyote virága. :)

Remélem, Nektek is tetszik! :)
Ez a kép az elsők között készült! :)
                                               






                

3 megjegyzés: