2014. november 28., péntek

A sokadik "Bíbolám"! :)

Annyira nagy kedvem volt ma is, tegnap is gyöngyöt fűzni, és annyira nem jött az ihlet, hogy már azt gondoltam, nálam most jött el az alkotói válság. Aztán magamra "erőszakoltam" a gyöngyözést, mert a kedv és a tenni akarás töretlen maradt, így a "Bíbola" minta került újra megfűzésre. Nem bántam meg! :)
Gyors és örömteli fűzés volt ez, újabb ötletek jöttek, a díszítést ismét variáltam a medál közepén, így egy kicsit talán gerberás is lett. Fehér és szivárványosan csillogó sziromgyöngyöket használtam fel, a kedvenc lámpagyöngyömmel pedig kiteljesedett az egész. Az ezüst fonott bőr, amire a medált függesztettem gyönyörűen kihangsúlyozza a csillogást, csak úgy vonzza a tekintetet. Természetesen fotózni éppen ezért nem nagyon tudtam, szikrázóan, vakítóan adja vissza minden fotó azt, amit mutatni szeretnék! Szóval "élőben" kellene látni mindenkinek, biztos nem okozna csalódást! :)

Ezeket a fotókat tudtam produkálni :





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése