2014. november 19., szerda

Ami az elmúlt napokból kimaradt...

Biztos más gyöngyfűző is van úgy, hogy cseppnyi szabadidejében inkább gyöngyöt fűz, mintsem az elkészülteket fotózná...mert valljuk be, gyöngyözni azért mégis sokkal, de sokkal jobb! :) Szóval várnak még rég elkészült medálok csinosítgatásra, fotózásra is, de nem kapkodom el a dolgot, most is csak ezt a kettőt, illetve hármat mutatom meg Nektek.

A legeslegfrissebb ez a medál, ami leginkább Modiglianihoz hasonlít, mégsem az, itt-ott belecsempésztem magamat is! :)  Töredelmesen megvallom, ezt is kétszer bontottam, mert mindig a legegyszerűbb darabok fognak ki rajtam a leginkább! Swarovski rivoli van a közepén, a superduok pedig gyönyörű pasztell színűek.



A múltkor lemaradt a fotózásról ez a piros- fekete "Bíbola" is, mert még egy kicsit variáltam vele. Kapott egy spirál gyöngyös láncot is, így egy kicsit más az összhatás. 


A legeslegutolsó, az a bizonyos harmadik egy aprócska fülbevaló, de amilyen aprócska, olyan nagyon nehéz volt összehozni, hogy passzoljon is a múltkorában bemutatott medálhoz. Nem mondom, hogy nagy durranás, de erre futotta! :)

Ehhez a medálhoz készült a fülbevaló.

Eddig a gyöngyös elmaradás! Aztán elkalandoztam egy kicsit másfelé is, mutatom a végeredményt! :)





Ez a bejegyzés igencsak hosszúra sikeredett, köszönöm, ha végignéztétek! Szép napot mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése