2014. november 8., szombat

"Bíbola" medál minta

Elhatároztam, hogy elkészítem a "Bíbola" medál mintáját, nem csak magamnak, hanem azoknak is, akik szívesen megfűznék ezt a medált.
 Még a múltkor lefotóztam a fűzés menetét, de csak most jutottam odáig, hogy írjak is a képekhez valamit.
Nem tökéletes a leírás, és a képek minőségén is lenne mit javítani, de talán így is el lehet majd igazodni a mintán. Az igazság az, hogy akár hányszor készítem el ezt a medált, a végén mindig variálok rajta, így egy kicsit másképp néz ki a közép mindegyiken. Kíváncsian várom, hogy ha rajtam kívül megfűzi más is, neki milyen lesz!

Szóval arra kérnék mindenkit, aki viszi a mintát, hogy hagyjon egy megjegyzést nekem, mit gondol róla, és ha megfűzte, szépen kérnék egy képet is, szívesen megnézném, hogy sikerült a medál! 
 Köszönöm! :)

Kellemes fűzést kívánok!  Sok szeretettel mindenkinek! :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése