2014. december 30., kedd

Egy kis ez+az! :)

Mostanában nem annyi időm van "gyöngyözni", mint szeretném, de azért készült egy-egy ékszer az elmúlt napokban is. Karácsonyi ajándékként készült ez a fehér- borostyán Bíbola, aminek szintén mindkét oldala viselhető. Kivételesen a hátulja jobban tetszik, mint ez eleje, nagyon szépen mutat! :) A háttért nem tudtam rendesen kiválasztani a fotózáshoz, így sajnos a fehér szirom nem is látszik annyira, pedig az is domináns ám!





A következő "művekkel" hadilábon álltam, mármint ami a megmutatásukat illeti. Történt ugyanis, hogy az ünnepekben nem vittem semmiféle gyöngyöt anyukámékhoz, mert nem akartam fűzni semmit és már egy ideje úgysincs időm a gyöngyökre. De...ott hirtelen rámjött a "gyöngyözhetnék", s mondanom sem kell, azonnal csillapítani kellett a "gyöngyelvonási tüneteket" valahogy- fogtam a legvékonyabb varrótűt, egy darabka farmer anyagot, a minőséginek cseppet sem mondható készleten lévő gyöngyöket, és elkezdtem gyöngyöt varrni...hímezni. Annyira nagyon jó volt, s még ha csak szárnypróbálgatás az egész is, s időm sem lesz tökéletesíteni a közeljövőben  a technikát, tudom, hogy ez is nagyon-nagyon jó dolog! Kitartóan készítettem az első "remekművet", varrogattam a gyöngyöket, mire elkészült a bagoly, ami aztán  a táskám dísze lett. Tökéletlenségében tökéletes, igazi kis cukiság Nekem! :) Tegnap este készült aztán még egy, annak még a hátulja befejezésre vár, az a színben igazán hozzám illő, mert táskám van még bőven! :) 
Lényeg a lényeg, hogy látom a hibákat, és sokat kellene még tanulnom, hogy vállalható legyen, de nekem akkor is a szívem csücske mindkettő! :)
Íme: 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése