2014. szeptember 12., péntek

Köszöntő

Egy hirtelen támadt ötlet után hoztam létre a "Gyöngykovács" blogot, bízva abban, hogy nem csak én, hanem mások is örömüket lelik az oldalban.
A névválasztás csaknem olyan gyorsan jött, mint maga az elképzelés, de valamit talán sejtet arról, mi is lesz a központi tartalom. Mi is? Gyöngyszemeket "kovácsolok", illesztek, fűzök, rakok sorba, majd a végeredményt itt teszem közzé.
A kezdetekre már én sem emlékszem túl jól, annyi azonban biztos, egy idős nénitől vásárolt népi gyöngyékszer indított útnak a gyöngyfűzés útján, s hosszas gyakorlás (fűzés-bontás, fűzés- bontás), "tanulás" révén tartok most itt. A gyöngyfűzés egy olyan időtöltés számomra, ami mindent feledtet, kikapcsol, jobb kedvre derít, lélekemelő és gondűző egyben. Soha nem telik számomra olyan gyorsan az idő, mint gyöngyfűzés közben! :)
Ezzel a pár sorral kívánok mindenkinek örömteli nézelődést, kellemes perceket az oldalon!

Ui.: Sok-sok képet ígérek, lassacskán fel is töltögetem! :)

Kedvcsinálónak itt az első!




Ezt a karkötőt a napokban fűztem saját ötlettől vezérelve. Igazi őszi színekben pompázik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése