2014. szeptember 16., kedd

"Liké" medál és fülbevaló, és egy kis "mese"

Egy este nagyon-nagyon fűzni szerettem volna valamit, úgy kikapcsolódásképp. Épp kéznél volt a lila piramis gyöngyöm, azt gondoltam, azzal jó lesz próbálkozni, egy egyszerű medált talán össze tudok hozni belőle. Ám akárhogy illesztgettem a színeket- lila a lilával, lila a feketével- sehogy nem tetszett, mert mindig csak a sápadtságát láttam a piramis gyöngynek. Végül a szemem elé tévedt a türkiz kásagyöngy, aztán a matt árnyalatú kék pillangógyöngy is, amikből - a lilákkal összeházasítva- egy kis medál, majd a fülbevalók születtek. Olyan egyszerűek és mégis olyan vidámra sikeredtek! Biztos vagyok benne, hogy a színeik nem csak a szemet töltik fel, hanem egy kicsit a szívet-lelket is! Szeretettel mutatom Nektek! :)














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése