2014. szeptember 23., kedd

3 D szívek

Megunhatatlan ezeket a szíveket készíteni, igaz, minden egyes darab újra és újra kihívást jelent, ha nem folyamatában fűzök egymás után legalább kettőt. A piros a kedvencem lett, egy kedves barátnőm ötlete és kérése volt, de nekem is annyira tetszik, hogy azóta is szeretnék magamnak egyet. A piros csiszoltak már megvannak hozzá, már csak az ihletet várom...mert ugye csak akkor megy a fűzés! :)
A mintát köszönöm Böbének (Böbeékszer), aki segített megérteni a 3 D szív fűzésének menetét! :)





2 megjegyzés:

  1. Csak ugy oszinten mondom : irigy vagyok :) Nagyon szep szivecskek..Tobbszori hajtepes utan es sikitas utan a falhoz vagtam es azota sem probalkoztam vele

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Amy's! :) Az első szívecske elkészítése nekem sem ment zökkenőmentesen, sőt, azóta is előfordul, hogy elfelejtem hogyan is kell készíteni és visszabontom, mert nem látom át. Szóval tessék csak próbálkozni és próbálkozni, ez is sikerülni fog, hidd el nekem! :)

      Törlés