2015. július 8., szerda

Párosan szép az élet! :)

Valamikor régen fűztem már ilyen szívecskéket, emlékszem, nem kis fejtörés és sokadszori bontogatás hozta meg a kívánt eredményt. Hosszú kihagyás után mindig nehezebb ezt a mintát elkezdeni, mert előfordulhat, legalábbis velem mindenképp, hogy újra nem látom át a lényeget, és elkavarodom a fűzés útvesztőjében.
A minap azért belekezdtem egy szívecske elkészítésébe, és olyan nagyon jó volt látni, hogy szépen alakul a minta, gömbölyödik a forma, és szépen lassan elkészült egy tavaszias, üde, "kedvencszínes" szív.
Aztán hamarjában összekapartam a korábban megmaradt pirosas- narancsos csiszoltakat is, és úgy döntöttem, fűzök még egyet,  "CSAKAZÉRTIS", hogy ki ne jöjjek a gyakorlatból.... és mert kell egy feltűnőbb is... és egyébként pedig párosan szép az élet! :)

A mintában való eligazodáshoz segítséget korábban itt találtam: http://bobeekszer.blogspot.hu/2012/08/3-d-s-szivecske-fuzese-kepekben.html







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése