2015. július 19., vasárnap

Ha meglátok egy szép medált...

Ha meglátok egy szép medált, mindig vissza-visszatérek hozzá, és sokadszorra is megcsodálom. Így volt ez Memobead által készített medállal is, mígnem elhatároztam, hogy megfűzöm én is. Amilyen egyszerűnek tűnt, nem is hittem volna, hogy csak harmadszori nekifutásra fog tetszeni a végeredmény, valószínűleg a gyöngyök mérete nem stimmelt- a közepén lévő "kis" golyók nekem igencsak méretesek, ez okozhatta a galibát. Jól meg is variáltam az egészet, az alapja hasonló, de később máshogy alakult a minta a kezeim között, mint szerettem volna, persze egész véletlenül. Összességében azért nem lett rossz, de...mégsem olyan, mint az eredeti! :)
Eredeti minta, amiből kiindultam, és nagyon köszönöm: EWA- Eyfa



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése