2015. július 23., csütörtök

Vissza a kezdetekhez!

Valamikor még a gyöngyfűzős korszakom elején tanultam ezeket az egyszerűbb fűzési módokat, azóta persze többször visszatért valami másnak az alapjaként a hering technika is, és nem  egyszer készítettem el ezt a boa jellegű láncot és karkötőt is. Az utóbbi mintáját egy kis keresgélés után megtaláltam, itt: http://www.kreativvagyok.hu/gyongyfuzes/sarga-borzas-karkoto/ , mert nem tudom, ki hogy van vele, de hosszú idők távlatából nem mindig emlékszem, mit, hol találtam (főleg, ha papír nélkül, minta követése nélkül fűzök valamit). Ezúton is köszönöm a mintát, nagyon szeretem! :)
Ha egyszer belelendülök, valahogy nem tudom abbahagyni ezek készítését sem, mert tetszik a sokszínű gyöngy összhangja, a színek játéka, és most valahogy a piros szerelmese is lettem.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése