2016. augusztus 8., hétfő

"Csigabiga"

Én is szerettem volna egy csigát, na persze gyöngyből...szokás szerint nem volt éppen annyi elegendő gyöngyöm, amennyi kellett volna a megvalósításához....de azért  nem estem kétségbe, az ilyen helyzetekben többnyire feltalálom magam. Aztán annyira elkapott a hév fűzés közben, hogy rájöttem, nem is csak egy egyszerű csigát fűztem, hanem csigapalotát! :)
Egy kicsit továbbmegyek...a legnagyobb gondot az jelentette, mire rakjam, hogy viselhető is legyen...próbálgattam így-úgy, de leginkább egy lógicás medálként tudtam volna elképzelni, így ezt a megoldást választottam...

Minta: Anna Richerby-South Africa "To Have and Hold"

 




3 megjegyzés:

  1. Ez valami gyönyörűség lett! Nagyon tetszik! Vagány, de ugyanakkor finom, elegáns is!

    VálaszTörlés
  2. Szia,a mintát nem tudnád feltenni? Vagy átküldeni ha adok e-mail címet?Nagyon megtetszett de sajnos nem találok ilyen mintát!Köszönöm előre is!

    VálaszTörlés