2016. augusztus 17., szerda

Cirkuszi sátor, amfiteátrum, vagy amit akartok... :)

Úgy tűnik, bármilyen mintának esek neki, újabban soha nem akar az sikerülni, aminek nekiindulok. Hol elrontom, hol mindent jól csinálok, és mégsem jó (pl. hullámosodik), hol a gyöngyök egy része hiányzik (persze akkor nem lesz ugyanolyan), hol pedig meglátok valami más lehetőséget benne, és azt akarom kipróbálni, mint ahogy most is.
Történt ugyanis, hogy elhatároztam, megfűzöm, legalábbis megpróbálom megfűzni másodszor is ezt a mintát:
https://www.youtube.com/watch?v=6Pdqt-T6RFU
Elsőként sem sikerült az eredeti,  http://gyongykovacs.blogspot.hu/2016/06/pinch-gyongyos-befoglalasbol-szuletett.html de azért elégedett voltam vele. Most azonban tényleg az eredetit szerettem volna elkészíteni, mindaddig, míg a crescent gyöngy meg nem fordult benne, másképp állt, mint a mintában volt. Nos, ennél a pontnál dőlt meg az elképzelésem, hagytam, hogy sodorjon magával az "ár", és építkeztem, építkeztem, építkeztem a gyöngyökkel, mintha valami várat építenék. Ha vár nem is, de valamiféle építmény, mondjuk egy cirkuszi sátor, vagy egy amfiteátrum (ez jobban hangzik!) kikerekedett belőle, jól fel is díszítettem, hogy ne legyen olyan egyhangú! :)
Gondolkodtam azon is, hogy mire rakjam, elkezdtem gyöngyből fűzni egy egyszerű láncrészt, de sehogy nem tetszett rajta, így aztán maradt ez a megoldás, ezzel olyan kis finom, alkalmi az egész! :)

A medál alapja innen: https://www.youtube.com/watch?v=6Pdqt-T6RFU
 
 
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése