2016. augusztus 10., szerda

Chenille Stitch

Ha tetszik valami, szeretek elmélyülni benne, újabb-és újabb lehetőségeket felfedezni általa...a kezdet ennél a mintánál a Flat Chenille Stitch karkötő volt, aztán eszembe jutott, hogy valamikor régen készítettem én hurkás változatot is belőle...A mintára már nem emlékeztem, de nem kellett sok keresgélés, hogy újra megtaláljam.
Először damilra fűztem, de túl merevnek találtam, aztán gyöngyfűző cérnára-így meg nyeklett-nyaklott az egész, felfüggesztve pedig összeugrott, mint valami aszott giliszta. Egy jó darabot fűztem meg cérnával, próbáltam láncként, aztán memóriadrótos karkötőként menteni a dolgot, de sehogy sem tetszett. Végső elkeseredésemben ollót kapott, újra elkezdtem damilra, és be kellett látnom, ez a forma, tartás sokkal, de sokkal szebb, nem is tudom, mi bajom volt vele az elején. Azóta csak damilra fűzöm, ilyen hosszban tökéletes a tartása.
Szóval tényleg jól belemerültem, mert már a sokadikat készítem, hol karkötőként, hol nyakbavalóként, mert mindig, minden színben jól mutat! :)


A mintát ezen a linken találtam: https://www.youtube.com/watch?v=THC-WxPle4w

A kedvenc színösszeállítás! :)
 




Ez a kék már évek óta hever a dobozomban, most megtalálta a helyét! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése