2018. március 2., péntek

Diána- A nagyon zöld, és kicsit lila

Történt egyszer, hogy akadt némi időm azzal is foglalkozni, ami szimplán csak kikapcsol... nem kötelező, nem mindennapi, egyszóval nem muszáj. Szóval ismét gyöngy került a kezembe, hol ilyen, hol olyan, s addig-addig szedtem egyesével őket a tűre, mígnem egy medálka állt össze belőlük. Mivel a gyöngyösdoboz már régóta nem gyarapodott semmivel, a megmaradtakból gazdálkodva próbálkoztam, így aztán itt-ott el is rejtettem benne még azt is, amit nem akartam! :)
A színe, az a szép zöld, pont illik az egyik kedvenc blúzomhoz (ami szinte ugyanilyen zöldben pompázik), és menet közben jöttem rá, hogy az a pici lila, amit fűszerezésül kapott, ügyesen kiemeli a lényeget. Biztos lenne rajta még mit csiszolni, nekem viszont így is nagyon tetszik! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése