2016. november 5., szombat

Kármen medál

A múltkorában vásároltam szép kerekded sziromgyöngyöket, gondoltam, épp itt az ideje kezdeni velük valamit. Az egyik zöldes-aranyos, vagy talán olívás bevonatos volt, nem annyira az én színem, de mégis nagyon tetszett. Született is belőle egy gyönyörű szalmarózsás medál, csak éppen a fűzés végére alul kopni kezdett a színe. A dühömet mára már nem tükrözik a soraim, de gondolhatjátok,  milyen mérges voltam! Egyelőre nem bontottam szét, mert valóban szép lett és sokat dolgoztam vele, magam részére még megjárja a szürke hétköznapokra, na de mégis!!!!!
Nos, nekilendülve, a kopott gyöngyök hatására elővettem a másik kerekded sziromgyöngyös csomagot, és elhatároztam, azért sem hagyom magam legyőzni, fűzök valami mutatósat, viselhetőset, nem kopósat!
Az elején ezzel is majdnem megjártam, bár most nem a gyöngyök voltak a hibásak, hanem én...a színekkel vacakoltam sokat, meg a gyöngyök típusának megválasztásával, aztán mégis valahogy összejött az a harmónia! :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése