2016. június 12., vasárnap

Pinch gyöngyös befoglalásból született...

Úgy kezdődött, hogy láttam egy egyszerűnek tűnő mintát a youtube-on. Rögtön neki is fogtam még az este, úgy 10 körül...aztán nem tudom, mit ronthattam el, de belebonyolódtam a vége felé, és mielőtt elkezdtem volna azon agyalni, hogy szétvágjam-e vagy sem, inkább abbahagytam. "Csak" 2 órát bíbelődtem vele!
Másnap nekilendülve arra jutottam, hogy jót fog neki tenni egy kis kiegészítés, így úgy fűztem, ahogy adta magát. Kapott egy kis padlizsán lila csiszoltat, sok-sok pinch gyöngyöt, meg még sok-sok más gyöngyöt is. Egy szép nagy medál kerekedett ki a végén belőle, milyen jó, hogy nem vágtam szét! :)

A medál közepének a mintája itt megtalálható: https://www.youtube.com/watch?v=6Pdqt-T6RFU
 Talán ez a neve: Orecchini Whell
 
 


1 megjegyzés: