2015. május 16., szombat

A kevesebb néha több?

A CRAW technikával szerettem volna fűzni valamit, de kevés idő és türelem révén nem sokra mentem, elakadtam egy kis körnél. Aztán a kezembe akadt egy kis kékség, amit a kör közepébe illesztettem, és annyira megtetszett, hogy nem is bonyolítottam tovább a fűzését, egyszerűen csak így tetszik. Egy vékony láncon lógva nagyon szépen mutat!
Aztán másnap újra próbálkoztam a pink-narancs beütésű kásáimmal, egy kis feketét illesztve hozzá azt gondoltam, nem lesz majd rossz.  Ennél is CRAW körrel kezdtem, aztán a díszítése és a színválasztás valahogy nem akart sikerülni-fűztem és bontottam, majd újra fűztem, végül sikerült valamit kihozni belőle. A formája tetszik, ráadásul mindkét oldala viselhető, az egyik oldal hosszú láncon nagyon jól mutatna, de...a színe nem az én világom. Szóval nem tudom...
Az első kis egyszerű medálka jobban megfogott, ezért kérdezem, a kevesebb néha több?
Ti mit gondoltok? Kérhetek egy kis véleményt a második medálról? :)



 A fotó nem a legjobb, ma is hiányoltam a napocskát!

 
Ez a másik oldala, az a bizonyos "hosszú láncon jól mutatna"!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése