2014. október 20., hétfő

Ha megszáll az ihlet! :) Laguna

Tegnap este kezdtem és ma készült el ez a medál, amit aztán rögtön lencsevégre is kaptam! Ha megszáll az ihlet és nincs kedvem mintát követni, túl sok gyöngyöt előszedni sem, a magam feje után megyek és a kéznél lévő gyöngyökből válogatok...mert hát mindig van el nem pakolt gyöngy az utamban! :) Ezzel ugye nem csak én vagyok így? Akárhogy próbálok rendet rakni a gyöngyeim között, mindig akad úton-útfélen egy-egy dobozka, vagy doboztető, amikben ömlesztve van jó pár szem gyöngy, még az előző gyöngyfűzős tervből. De hogy mindenkinél ennyi, mint nálam?!
Nos, lényeg a lényeg, hogy ismét ezt a kék-bronz-hematit vonalat követtem, majd ez a négyzet/ kocka forma született. A közepe kiemelkedik, a többi pedig gyönyörűen körülveszi a középrészt, mint egy várat a bástya.:) Már csak azt nem tudom, melyik szín illik leginkább a medálhoz, a kék zsinór, vagy a barna. Szerintetek?
...és még valami, egyelőre nincs neve, de szívesen várom az ötleteket! :)







A Laguna nevet kapta! Köszönöm az ötletet Jost Éva! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése