2015. április 25., szombat

"Isabella" és egy "kis" bogyó

Az egyik gyöngyös csoportban láttam meg egy karkötőt ("Isabella" néven, Bogdán Eszter készítette el), ami azonnal elvarázsolt- könnyed finomsága, egyszerűsége és persze a szépsége kápráztatott el. Már akkor felvettem a megfűzendő ékszerek listájára, aztán a minap, mikor egy kis gyöngyöt vásároltam, ehhez is beszereztem a hozzávalókat.
Mondanom sem kell, már alig vártam, hogy elkészüljön ez a karkötő, s hogy teljes legyen a szett, készítettem egy kis bogyót is hozzá. Nagyon tetszik mindkettő, együtt pedig még teljesebb a varázslat! :)
A bogyó mintája megtalálható itt: http://www.kreativvagyok.hu/gyongyfuzes/bogyolaz--avagy-hogyan-keszitsunk-gyongybol-gyongyot-ii-
Köszönöm a mintát! :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése